Tuesday 5 July 2011

DAULAT TUANKU!!!

DAULAT TUANKU!!!


Daulat Tuanku! Dengan izin Allah, YDP Agong telah menitahkan agar keghairahan berpolitik oleh pihak-pihak tertentu tidak mendatangkan kemusnahan kepada negara.
  Titah Tuanku perlu di fahami dan di mengertikan oleh puak-puak pembangkang ini dalam ertikata bahawa tuanku tidak merestui demonstrasi haaaraammm ini diadakan. Tuanku lebih mementingkan perbincangan antara kerajaan dan puak-puak tu daripada puak-puak yang tidak puas hati buat demo haram. Kepada juak-juak pembangkang atau facebookers yang kurang ajorrr yang mahu komen terhadap titah tuanku, berhati-hatilah agar tidak dianggap sebagai 'Perderhaka' dan membangkitkan kemarahan rakyat.
  
Ambigos yang 'bengong' tu pulak beri syarat pulak nak jumpa Tuanku dan kalau Tuanku menitahkan dibatalkan demo baru mereka batalkan. Takkan tak faham lagi dengan titah Tuanku tempoh hari??? Tu la duk dengar cakap mcm-mcm orang dalam pembangkang, Nuar arah yang tu, Guan Eng arah yang ni, Mat Sabu lak pukul tong kosong arah yang lain... he he dah la mengngong di 'cucuk hidung' lak...
  
  Ada orang kata pasai pula NGO-NGO di Penang buat demonstrasi polis tak kacau dan boleh pulakk??? Mentang-mentang la nak hentam puak DAP,PASdan PKR, polis dan kerajaan Pusat biar saja!!! tu depa kata la... tapi persoalannya dari beribu-ribu laporan polis dan bantahan melalui akhbar, facebook, blog-blog dan boleh dikatakan rayuan oleh pimpinan negara dan polis agar BERSHITTT tidak diadakan, puakpuak tu berkeras jugak nak buat, siap ada gerakan subversif lagi disamping cetakan risalah, banner dan promosi yang menggalakkan demo harammmm BERSHITTT tu... ingatlah bukan setakat 100ribu ke 300 ribu yang dijangkakan akan hadir perhimpunan haram tu, tetapi berjuta-juta lagi rakyat Malaysia yang 'silent majoriti' yang akan menghukum juak-juak pembangkang dalam PRU 13 nanti.. Ada lagi ramai rakyat yang menyokong pengharaman BERSHIT dan berharap polis lebih tegas mengambil tindakan seperti yang dilakukan baru2 ini kepada ahli2 PSM...SYABAS POLIS.

   Syabas juga kepada Anwar Ibrahim yang berjaya mengalihkan tumpuan daripada masalah skandalnya di mahkamah dan di layar perak kepada perhimpunan haram ini (memang kepakarannya). Si Nuar ni hanya akan tunjuk muka bila masalah dah selesai dan mengatakan dia lah hero dan wira yang menyelesaikan masalah ini. seperti biasa 'typical' bagi sorang manusia bernama Nuar Berahim...


No comments:

Post a Comment